Стартував інституційний аудит Роменського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 8 Роменської міської ради Сумської області
Стартував інституційний аудит
Роменського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 8
Роменської міської ради Сумської області
15 березня 2021 року розпочався інституційний аудит у Роменському закладі загальної середньої освіти І-ІІ ступенів № 8, який проводить Державна служба якості освіти в Сумській області.
Робота експертів у закладі триватиме 5 робочих днів. Сама процедура аудиту включає підготовчий етап, роботу експертів і складання документації за результатами аудиту.
У перший день роботи експерти ознайомилися з опитувальним аркушем для попереднього оцінювання (самооцінювання) діяльності закладу освіти, який заповнюється директором, зокрема, з інформацією про школу. Зараз у закладі працює 23 вчителі, які мають вищу та неповну вищу освіту. За стажем педагогічної роботи: до 3 років – 5 учителів, від 3 до 10 років – 4 вчителі, від 10 до 20 років -3 вчителі й понад 20 років – 11 учителів. Станом на 15.03.2021 в закладі навчається 227 здобувачів освіти.
«Метою навчання в школі є всебічний розвиток дитини, її талантів, компетентностей, відповідно до вікових особливостей, формування загальнолюдських цінностей, прагнення до самостійності та творчості. Ми не зупиняємося на досягнутому й знаходимось у постійному пошуку», – такі цінності сповідує педагогічний колектив ЗЗСО № 8.
Додатково:
Інституційний аудит – це зовнішнє оцінювання діяльності школи, що базується на ґрунтовному вивченні освітніх та управлінських процесів. Аудит покликаний допомогти школам стати більш якісними і в подальшому сформувати та підтримувати культуру якості освіти, що базується на прозорості, інноваційності та партнерстві учасників освітнього процесу.
Інституційний аудит – це цілком нова для України процедура оцінювання якості освітньої діяльності шкіл. Атестація, яку раніше проходили школи, була спрямована, здебільшого, на формалізований контроль та перевірку. Головна ж місія аудиту – допомогти школам підвищити якість їхньої діяльності та сприяти зростанню суспільної довіри до освіти. Якщо атестація показувала школі “що не так”, то інституційний аудит має показати “як зробити краще”. При цьому, у школи залишається поле для вибору власної стратегії розвитку і шляхів її реалізації.
За повідомленням відділу освіти
Останні коментарі