Увага вакансія
Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: Директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Роменської міської ради Сумської області».
Адреса Центру: м. Ромни, вул. Соборна, 41.
Вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія», стаж роботи за фахом не менше п’яти років.
Умови оплати праці здійснюються відповідно до умов Контракту згідно чинного законодавства України.
Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі: заява про участь у конкурсі, резюме у довільній формі, автобіографія, копія диплома про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, копія трудової книжки, письмову згоду на збір та обробку персональних даних, фотографія розміром 4х6.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу оголошення про конкурс за адресою: м. Ромни, вул. Соборна, 41, приймальня.
Додаткові відомості про умови конкурсу можна одержати: Коваленко Яна Вікторівна, юрисконсульт відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради, тел. 5-12-29; Павлюк Олена Анатоліївна, завідувач методичного кабінету відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради, тел. 5-31-91, e-mail: osvita@romny-vk.gov.ua.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
для проведення іспиту на заміщення вакантної посади директора «Інклюзивно-ресурсний центр» Роменської міської ради Сумської області»
1. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
2. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
3. Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872.
4. Порядок комплектування інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015 № 104/52.
5. Основні завдання та склад ІРЦ, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
6. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
7. Документи для подачі батьками дитини з ООП для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
8. Порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
9. Особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
10. Особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
11. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
12. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
13. Особливості навчання та виховання дітей з порушенням зору.
14. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
15. Особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
16. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
17. Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання МОН.
18. Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання ОДА.
19. Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання засновника.
20. Система управління діяльністю ІРЦ: основні завдання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.
21. Завдання Республіканського (Автономної Республіки Крим), обласного, Київського та Севастопольського міського ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти в системі управління діяльністю ІРЦ.
Конкурсна комісія
Останні коментарі