АПАРАТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ
Начальник відділу освіти Івницька Ірина Олексіївна
Здійснює керівництво відділом, забезпечує виконання покладених на відділ завдань. Є головою колегії відділу освіти та головою тендерного комітету відділу освіти.
Приймає на роботу та звільняє з роботи працівників відділу, які не є державними службовцями, керівників структурних підрозділів, педагогічних працівників. Приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
Затверджує структуру та штатний розпис відділу освіти, положення про структурні підрозділи.
Бере участь у засіданнях органів місцевого самоврядування. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису відділу.
Бере участь у проведенні експертизи діяльності закладів освіти, у розробці проектів законодавчих і нормативних актів, окремих положень комплексних державних програм з питань, що належать до компетенції відділу освіти у межах наданих повноважень. Узагальнює результати рейтингової оцінки діяльності навчальних закладів та оприлюднює їх на веб-сайті виконавчого комітету Роменської міської ради.
Здійснює контроль за проведенням олімпіад, конкурсів–захистів науково – дослідницьких робіт Малої академії наук.
Заступник начальника відділу освіти Шаповалова Олена Петрівна
Складає план роботи відділу освіти
Веде облік дітей шкільного віку
Опікується питаннями організації харчування у закладах загальної середньої освіти, впровадження системи НАССР, співпрацею з Держпродспоживслужбою, медичного та матеріально-технічного забезпечення закладів загальної середньої освіти (забезпечення обладнанням предметних кабінетів, комп’ютерної та оргтехніки, формування потреби класів нової української школи), професійної орієнтації учнів.
Організовує роботу з дітьми незахищених категорій.
Веде документацію оперативних нарад при начальнику відділу освіти та керівників закладів загальної середньої освіти.
Здійснює роботу по оптимізації мережі закладів освіти.
Організовує роботу щодо попередження розповсюдження COVID-19.
Подає звіти за формою № 77-РВК, 1-ЗСО
Головний спеціаліст відділу освіти Матяш Олександр Миколайович
Опікується питаннями проведення державної атестації учнів в закладах загальної середньої освіти, охорони праці, техніки безпеки, протипожежної роботи, виконання вимог обов’язковості повної загальної середньої освіти, розподілу випускників, , цивільної оборони, допризовної підготовки, фізичного виховання, дотримання навчальними закладами державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу освітніх послуг відповідно до рівня профілю навчання, виконання конституційних вимог щодо обов’язковості здобуття дітьми і підлітками міста повної загальної середньої освіти, стан керівництва та внутрішнього контролю у закладах освіти міста.
Складає мережу та контингент закладів освіти міста та здійснює її аналіз. Перевіряє навчальні плани, тарифікацію закладів освіти. Веде банк даних, взаємодіє із закладами освіти з питань обліку та видачі документів про освіту.
Головний спеціаліст відділу освіти Ганусова Вікторія Миколаївна
Опікується питаннями організації проведення ЗНО (формування бази випускників шкіл; організація роботи пунктів тестування, здійснення добору інструкторів пунктів тестування, проведення навчання фахівців, залучених до організації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання), організації проведення олімпіад, конкурсів (організація проведення І та II етапів олімпіад та забезпечення участі у III та IV етапах; предметних конкурсів «Зоряний Олімп» та інших), організації виховної та правоосвітньої роботи.
Проводить роботу з обдарованими здобувачами освіти (оформлення документів на призначення стипендіатів голови Сумської ОДА, міського голови та інших відзнак учнів, підготовка грамот відділу освіти, формування банку даних «Обдарованість», організація конкурсу «Учень року»).
Головний спеціаліст відділу освіти Мацапура Ірина Миколаївна
Опікується питаннями організації санітарно-гігієнічної роботи у закладах освіти (проведення розрахунків щодо забезпечення закладів освіти дезінфікуючими засобами, співпраця з Держпродспоживслужбою), організації роботи закладів дошкільної освіти, організації проведення колегій відділу освіти.
Формує мережу закладів дошкільної освіти.
Веде облік дітей дошкільного віку.
Виконує обов’язки секретаря колегії відділу освіти.
Забезпечує організацію оздоровлення та відпочинку дітей та учнівської молоді міста.
Веде протоколи нарад з керівниками закладів дошкільної освіти.
Головний бухгалтер Бабій Ганна Василівна
1. Забезпечує своєчасне складання бухгалтерської звітності на основі даних первинних документів і бухгалтерських записів, подання її у встановленому порядку до відповідних органів.
2. Ведення фінансування в розрізі КФК, підготовка документів на проведення оплати по банку, по загальному та спеціальному фондам.
3. Проведення перевірки та розробки документів згідно м/о №1 в розрізі КФК по загальному і спеціальному фондам.
4. Складання звітів за формами 2д, 2м, 4-1м,4-2м,4-3 м (місячна, квартальна), складання звіту про заборгованість бюджетних установ (форма 7д, 7м) в розрізі КФК по загальному та спеціальному фондам , складання аналізу заборгованості по видатках загального фонду місцевого та державного бюджету та по спеціальному фонду.
5. Складання балансу (форма № 1) щоквартально.
6. Розробка даних по заробітній платі в розрізі КФК та КЕКВ, перевірка і підпис відомостей на виплату заробітної плати.
7. Складання планових показників в розрізі КФК та КЕКВ на оплату рахунків по с/коштам та суми за дорученням.
8. Складання протоколів та наказів про списання основних засобів.
9. Ведення розрахунків по безкоштовному харчуванню ДНЗ, ЗНЗ.
10. Розробка та подання до Роменської ОДПІ розрахунку земельного податку, звіт про суми отриманих пільг, податкового звіту про використання коштів неприбутковими установами і організаціями, розрахунку збору за забруднення природного середовища, розрахунок по транспортних засобах).
11. Контроль по забезпеченню суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни, кошторисів адміністративно – господарських та інших витрат, законності списання з бухгалтерських балансів нестач, дебіторської заборгованості та інших втрат, збереження бухгалтерських документів, оформлення та здача їх у встановленому порядку до архіву.
Заступник головного бухгалтера Малишко Яніна Юріївна
1. Прийняття і розробка виписок банка з Державного казначейства по КФК в розрізі фондів фінансування., складання меморіального ордеру № 2
2. Прийняття авансових звітів всіх підзвітних осіб по відділу освіти про відрядження, перевірка заповнення та відстеження сум згідно з лімітами поточного місяця.
3. Приймання актів та накладних про надходження коштів від батьків на рахунок батьківської плати, коштів шефської допомоги, занесення в м/о № 14.
4. Складання звіту в Держказначейство по благодійній допомозі в розрізі КФК.
5. Ведення фактичних видатків Відділу освіти по загальному, спеціальному фондах та суми за дорученням в розрізі КФК та кожній організації.
6. Заповнення заявок на видачу заробітної плати.
7. Забезпечення своєчасного складання бухгалтерської звітності у розрізі установ відділу освіти та подання їх у встановленому порядку до відповідних органів;
8. Розробка та подання до Роменської ОДПІ податкової декларації по ПДВ.
9. Зведення щомісячного фінансування по загальному фонду по КФК в розрізі КЕКВ.
10. Керування ЦБ відділу освіти за відсутності головного бухгалтера.
Бухгалтери по нарахуванню заробітної плати проводять:
1. Нарахування заробітної плати та виписку розрахункових відомостей по закладах освіти.
2. Виписку довідок по заробітній платі на пенсію, за місцем вимоги (субсидію, кредит, податкову та ін.).
3. Зведення нарахування заробітної плати в розмірі КФК по загальному та спеціальному фондах, ведення меморіального ордеру № 5 по основному, спеціальному та транзитному рахунках.
4.Звіт по праці в розрізі організацій по основному та спеціальних рахунках.
5. Звіт до податкової за формою 1 ДФ (щоквартально).
6. Звіт про доходи, трудові відносини та розмір внесків, сплачених до Пенсійного фонду України.
7. Розрахунок тарифікаційних відомостей по установах.
8. Складання звіту до Роменської ОДПІ по єдиному внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування та по нещасних випадках на виробництві.
Бухгалтери по обліку батьківської плати, продуктів харчування та обліку основних засобів та ТМЦ:
1. Проводять облік батьківської плати по ДНЗ, виписка квитанцій.
2. Ведення накопичувальної відомості по оприбуткуванню та списанню продуктів харчування в розрізі ДНЗ відділу освіти, щомісячна звірка з комірниками.
3. Облік безкоштовного харчування по ЗНЗ.
4. Ведення фактичних видатків по продуктах харчування в кількісному та сумовому вираженню по ДНЗ, розрахунок вартості 1 дітодня.
5. Нарахування табеля по продуктах харчування працівників ДНЗ.
6. Облік основних засобів та ТМЦ по відділу освіти, нарахування зносу, проведення щорічної інвентаризації по установах та щоквартальної по продуктах харчування по ДНЗ.
7. Ведення касових видатків по загальному та спеціальним фондам в розрізі установ відділу освіти.
8. Ведення подорожніх листів по господарчій групі, МНВК, звітність по ПММ.
9. Складання меморіальних ордерів №4,6,7,8,9,10,11,12,13,15 в розрізі фондів фінансування.
10. Проведення актів звірок між дебіторами та кредиторами відділу освіти та надання даних про заборгованість головному бухгалтеру в розрізі КФК по кожному КЕКВ.
Бухгалтер-касир відділу освіти
1. Здійснює операції, пов’язані з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу відділу освіти.
2. Одержує в банку готівку, здійснює записи в касовій книзі операцій одержання і видавання готівки за кожним прибутковим касовим ордером і видатковим документом в день їх надходження або видавання.
3. Виводить залишок грошових коштів у касі відділу освіти та передає головному бухгалтеру касову книгу (копію записів в касовій книзі) разом з прибутковими касовими ордерами і видатковими документами
4. Складання меморіального ордеру 1.
5. Автоматизована обробка платіжних доручень, реєстрів платіжних доручень, реєстрів фінансових та юридичних зобов’язань, довідок про суми фінансових зобов’язань, друк та запис на магнітні носії для подання до Державного казначейства.
Провідний економіст проводить:
1. Розподіл коштів по всіх підвідомчих закладах освіти міста в розрізі всіх КФК та КЕКВ згідно з лімітною довідкою про бюджетні асигнування, виданої фінансовим управлінням міськвиконкому, та доведення кошторису видатків до кожної установи.
2. Проведення щомісячних змін до кошторису, згідно з довідками-змінами в розрізі всіх КФК та КЕКВ, уточнення надходжень та видатків по спеціальному фонду по всіх закладах освіти міста.
3. Проведення розрахунків штатних одиниць по всіх закладах освіти міста та доведення їх до кожної установи, дитячого оздоровчого табору «Вогник» (в літній період).
4. Збирання тарифікації по ДНЗ, ПНЗ, ДЮСШ, Управлінню, ЦБ,методичному кабінету, господарчій групі та розробка зведеної тарифікації, подача звіту до обласного управління освіти.
5. .Розробка звіту до статуправління про використання енергетичних ресурсів за формами ЗМТМ, 4МТП, 11ЛПМ. Звіт про виконання бюджету розвитку.
6. Подання інформації та звітів по запитах обласного управління освіти та фінансового управління міськвиконкому.
Економісти І категорії проводять
1. Виконання розрахунків та аналізу до бюджетного запиту та кошторису по всіх КЕКВ по закладах освіти і здачу їх до фінансового управління міськвиконкому.
2. Здача звіту з праці для статуправління і відділу соціального захисту населення по формі 1 – ПВ, 3 – ПВ (місячний, квартальний,річний)
3. Збирання тарифікації по школах, розробка зведеної тарифікації на початок навчального року та внесення змін по мірі підвищення окладів, здача тарифікації у фінуправління.
4. Збирання, обробка даних і подальший аналіз енергоносіїв по закладах освіти, їх забезпеченості до кінця року, надання даних до фінансового управління , енергоменеджеру міськвиконкому та управлінню освіти Сумської ОДА.
5. Складання бюджетної пропозиції до бюджетного запиту
6. Звітування про паливно-енергетичні ресурси у будівельний відділ та передачу даних про заборгованість до обласного управління освіти.
7. Ведення розрахунків за використані енергоносії по юридичних і фізичних особах – підприємцях та організаціях, які орендують приміщення по закладах освіти.
8. Складання паспортів бюджетних програм, внесення в них змін протягом року.
9. Розробка лімітів по енергоносіях та доведення їх до установ відділу освіти в розрізі кожного місяця, проведення аналізів їх використання.
10. Складання звіту по програмах розвитку освіти, які фінансуються за рахунок коштів міського та обласного бюджету до фінансового управління та управління освіти і науки ( місячно,щоквартально).
Останні коментарі