ОГОЛОШЕНО КОНКУРС
Оголошено конкурс
на заміщення вакантних посад фахівців Комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Роменської міської ради Сумської області»
Відділ освіти Роменської міської ради Сумської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад фахівців Комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Роменської міської ради Сумської області», а саме вчителя-логопеда, вчитель-реабілітолог.
Адреса Центру: м. Ромни вул. Соборна, 41.
Вимоги до кандидатів:
– громадянство України;
– вільне володіння державною мовою;
– володіння ПК;
– вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», за спеціалізацією: логопед, олігофренопедагог, а також «Спеціаліст з фізичної реабілітації», за спеціалізацією: вчитель-реабілітолог.
– стаж роботи за фахом не менше одного року;
– високі моральні якості, стан фізичного та психічного здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки.
Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
3) копію трудової книжки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5) письмову згоду на збір та обробку персональних даних (додаток 1 до цього Положення).
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу.
Етапи проведення конкурсного відбору:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії шляхом видання наказу відділу освіти;
2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору на веб-сайті відділу освіти та на сайті ІРЦ (у разі його наявності);
3) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;
5) проведення іспиту та визначення його результатів;
6) проведення співбесіди та визначення її результатів;
7) визначення переможця конкурсного відбору;
9) оприлюднення результатів конкурсу.
Строк подачі документів: з 11.01.2019 по 08.02.2019 включно.
Після закінчення строку подачі документів кандидатів буде повідомлено про місце і час проведення конкурсного відбору.
Пакет документів для участі в конкурсі подавати за адресою:
м. Ромни, вул. Соборна, 41, приймальня відділу освіти.
Умови оплати праці здійснюються відповідно чинного законодавства України.
Додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору можна отримати: у директора КУ Інклюзивно-ресурсний центр» Роменської міської ради Сумської області» Шимко Юлії Іванівни, моб.тел.: 0961513692, а також через e-mail: irs–romny@ukr.net.
_________________________________________
Перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту
на посади педагогічних працівників ІРЦ
- Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.
- Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ОПП) на освіту у законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).
- Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. №545 (зі змінами).
- Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 №617.
- Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
- Причини порушень психофізичного розвитку.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
- Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
Останні коментарі